two days left

men aah vad segt det går idag.. Lektionerna är på typ 5-10 minuter och sen får vi gå.. Vad ska man göra liksom?!
Sitter i grupprummet och softar bara, jag är för jäkla trött.Men ska förhoppningsvis åka hem snart.
Mikaela ringde precis och påminde mig om att jag ska gå ut med Flisan när jag kommer hem, för mamma och alexandra är ju i Sthlm och hämtar våran nya TV vi ska ha i nya lägenheten,en stor platt TV, niice! Och så ska vi få högtalare till datorn =)

Så dom kommer väl hem senare mot kvällen skulle jag tro..
Har typ precis varit på Aramis och mött älsklingen och hans kontaktperson, jag skulle hämta mina moppe nycklar och så gjorde jag dom sällskap när dom käkade pizza, mådde illa bara jag kollade på dom haha.
Men nu så har Edvard och han åkt tillbaka. Men vet ni vad, soc-mötet gick tydligen jättebra för han och han flyttar hem igen redan på onsdag, vad glad jag är!! Det är ju fasiken bara TVÅ DAGAR kvar!
Det är skitbra, då kan han vara med på Alexandras student också, han har alltid velat träffa min pappa så nu får han chansen, hehe....

Snart har vi en till liten kooort lektion, Branch och produkt kunskap, ska väl antagligen bara skriva en utvärdering och prata lite om hur det har varit och blablablaaa.

suck, jag vill hem nu!

♦♦♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0