trött som ett as

Nu hörrni ska jag lägga mig och sova. Har kollat på Greys Anatomy men hängde inte med nånting för att jag höll på att somna, och när jag pratade i telefon med edvard nyss så satt jag och nickade till lite då och då, så lika bra att gå och lägga sig också sova =)
Har inte kunnat skriva mycket idag och förlåt för det men det kommer nog bli så här ett tag eftersom att jag inte har min bärbara dator.. Men min lärare skulle prata med dom så om jag har tur så låser dom upp min dator. Det måste dom faktiskt för att jag har arbeten där på och jag kommer inte åt dom om datorn är låst, och det är massvis som ska skrivas ut och lämnas in nu sista veckan. Vad ska jag ta mig till?!

Fattar inte att jag kan vara trött nu, när jag har sovit hos MIkaela har jag ju varit hur pigg som helst och knappt kunnat sova, som imorse när jag vaknade halv 6 och klockan skulle ringa kvart i 7, kunde inte somna om heller så bara att gå upp då.
Men i vilket fall som helst så är jag super trött nu, skumt men så är det! =P

NATTII <3

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0