tälta ikväll

Edvard sov hos mig inatt, han som sa att han inte skulle kunna sova för att vi bor i lägenhet somnade på studs, haha.
Själv kunde jag inte sova inatt heller så jag låg och kollade på film, först Role Models (tror jag den hette), och sen Madagaskar två, som jag bara såg lite av innan jag äntligen somnade haha.

Igår kväll så var det jag, Edvard, Johan och Becka som åkte runt lite i hans bil. åkte ner till kumlaby och skulle se vad det var för någon fest... Det var typ, vad kan man säga. 14-åringar som drack lite sprit och var dygnraka. ojojoj.
Jag undrar vart samhället är på väg någonstans!!

Idag har jag varit nere på torget och gjort Elin sälskap en stund när hon stog och sålde lotter haha. Sen åkte jag och flera in till marieberg, det enda jag köpte var en cheesburgare, och det var skitgott.
Nu är jag iaf hemma och vi har Internet nu, yeeei.. Så jag sitter här på golvet jag, vi har inte hunnit köpt något datorbord än, men det kommer, precis som allt annat vi saknar =)

Ska börja röja här hemma nu, vi har kommit en bra bit. Eller vi ska jag väl inte säga, det är mest mamma som har gjort allting, men idag så ska jag hjälpa till massor och lite senare ska vi åka till någon "skog" utanför Åbytorp där det tydligen finns el. Och där ska vi tälta över natten och grilla och lyssna på musik. Edvard var ju tvungen att ta med sina värsting högtalare haha =). Men jag tror det nog kommer att bli riktigt kul.
Vi hörs kanske innan jag åker.

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0