schteeeek

Vi har gjort prov i engelska, det var några ord som jag missade att göra bara men det gör inget, jag kommer bli godkänd ändå.. Har svenska nu och vi håller på att skriva om Astrid Lindgren, massa sjuka frågor vi ska svara på genom att läsa en hel bok, och allt står huller om buller så det är fan i mej skit jobbigt!

Ska snart ner till ICA, köpa en iskall coca cola eller kanske en piggelin och sätta mig i solen och steka bara, det är så himla skönt!

Efter skolan ska jag, mamma och Alexandra åka in till Marieberg och jag ska äntligen få sommar skor, som inte är högklackat, nånting jag kan gå med när det är varken bad eller fest =)

Ha en skön dag!

♦♦♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0