nån som vill köpa en hund??

Har precis varit ute med Flisan, tänkte springa idag igen men jag tror jag sprang 1/5 av hela spåret som är 2,5 km vilket inte är speciellt lång!! Allt på grund av Flisan, jag fattar inte vad det är med henne men hon drar som en jag vet itne vad!
För bara någon vecka sen var jag skrit glad óch sa att Flisan var så duktig med mig och gick fint och inte gjorde några ståhejj, men nu jäklar är hon igång igen, jävla hund jävel! Ursäkta mig men det är inget roligt alls när hon håller på såhär.
Klart jag älskar henne, hon är ju Flisan men hon har typ DAMP eller något, hon är ett  s.k hundkräk, ett jävligt sådant.
Är så jäkla trött på henne nu, såå någon som har lust att köpa henne ?!?!


!! VILL HA FLERA ÅSIKTER OM VILKEN FÄRG JAG SKA HA HÅRET, SÅ KOMMENTERA VAD NI TYCKER !!
=)

♦♦♦

Kommentarer
Jessie

Jag tycker du ska färga det lila! : D

2009-06-04 @ 23:14:48
URL: http://letmeplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0