igår :

JAG TOG INGA BILDER! :O

Men det blev iaf skitkul igår fastän vi inte tältade ute i hardemo. Vi var på Johans baksida och dunkade musik. Och satt och prata och körde kortspel och hade det kuul med annat....

Jaja, det var mycket folk där och vid 2 så somnade Edvard i sin sovsäck, vi sov ju nämligen på Johans tomt i varsin sovsäck. Men jag frös så jag skuttade ner i Edvards sovsäck, och GUUD det gör jag aldrig om säger jag bara. Jag låg som en uppstoppad korv heeela natten och kunde inte röra mig, likadant med Edvard haha, fan vad jobbigt det var!!
Imorse vaknade jag vid 8 och försökte klämma mig ut från sovsäcken som var snurrad runt oss också, jag höll nästan på att få lite panik där när jag inte kom ut! Men så langade Johan fram nycklarna så jag gick in och kissade, så när jag väl var inne så hittade jag ett stort dun-täcke, så jag la mig i soffan och sov, det var som om jag var i himmelriket kan jag lova.
FÖRUTOM att när jag vaknade så hade jag jätte ont i mitt högra öra och det var verkligen inte skönt, det gick inte över heller!  Men jag låg och sov tillslut där inne i soffan och sen kom Edvard och Johan med frukost och så =)

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0