helt slut !

Hejsan hoppsan.
Sov ju hos Edvard inatt då och skulle vara hemma vid 11 idag, mamma ringde och väckte mig vid 10 och då regnade det ute. Vad ledsen jag blev!
Men åkte hem och käkade frukost och så. Sen började vi att lasta in massa flyttkartonger i två bilar. Och vi har bärt och konkat hur många kartonger som helst, tunga som lätta, stora som små!
Upp för tre trappor och sen ner igen och hämta mera.
Fy vad kramp i benen jag hade i slutet. Men nu är iaf dom flesta av kartongerna på plats! Några kvar och sen nästa vecka kommer karlarna in i bilden, dom ska få lyfta och bära allt tungt som vi tjejer inte orkar eller ska bära! =P
Dvs, soffor, möbler och allt som är kvar. Sen bor vi inte här längre.. vad skumt det känns!!

Så nu är jag helt sluuut efter allt bärande. Tänkte träffa Becka men hon svarar inte, så ska iaf träffa Edvard lite senare när han är klar med sin jäkla moppe då!
Nu ska jag slänga mig i soffan och glo på TV och vila mig , sköönt!

♦♦♦

Kommentarer
susan

sv: tackar så jättemkt tillbaka :)

använder du bloglovin <3?

2009-06-18 @ 17:48:31
URL: http://susanss.blogg.se/
susan

sv: tackar så jättemkt tillbaka :)

använder du bloglovin <3?

2009-06-18 @ 17:48:34
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0