hatar't

Jaha här sitter jag på golvet och surfar runt fortfarande... Pratade med en för över en timma sen, och då sa "den" jag hör av mig snart. Men nee tittat nu har det gått EN och en halv timma, och ingen har hört av sig.
Vet iaf att dom åkte dit vi skulle vara ikväll och några hade stängt av elen, så det blir inget av att tälta eller så ikväll.
Så sa Laura att vi skulle vara hos Johan istälelt.

Men jag har skickat sms men får inget svar, oooj vad jag känner mig betydelsefull nu, men visst skit i mig, gör det.
Men annars, jag hittar på något annat ikväll, skitbra. MEN VAD!

faan vad jag hatar sånt här skit. skit som man ska göra men som ändå aldrig blir av, och ändå får man inte veta något heller. Sitter här istället som en uggla elelr något och bara väntar och väntar och VÄNTAR tills någon ska höra av sig.
Snacka om att jag låser upp mig på en jävkla person när det finns annat att göra.. Men vad ska man göra, inget ne precis.

ps. var bara tvungen att skriva av mig!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0