GUL BIL !!

Jag gick och badade förut ändå faktiskt. Helt enkelt struntade jag i allt det som var "pga" att jag inte ville bada..
Vi var där till 3 och visst hann jag bli lite brun. Blir bara brunare och brunare för varje dag faktsikt, det är nice!

Nyss har jag och Mikaela vart på en promenad med Flisan till torget fram och tillbaka, Mikaela passade på att gå till banken och fixa nåt så jag fick sitta utanför och vänta med Flisis.

På vägen dit så såg vi en GUL BIL, och såklart så hann MIkaela slå först, och så slog jag henne på den när vi gick tillbaka samma väg sen, då vart vi oense om vad somv ar rätt, men jag hade ju liksom rätt ändå, för vi såg den gula bilen två gånger tekniskt sett! Så nu har hon gett mig tre straffslag för det, men vänta bara! Hämnden är ljuv, hehe.

Nu ska vi bära ner sopor till soprummet och efter det så ska jag och mamma och antagligen MIkaela åka in till Marieberg och jag ska köpa en ny bikini! Jag har ju en överdel och en underdel, men dom passar inte ihop så jag ska köpa en som passar ihop.

Hörs senare !

♦♦♦

Kommentarer
Mikaela

haha du har inte alls rätt, utan jag har rätt å de vet du haha

2009-06-30 @ 20:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0