full fart !

Nu är det bara en vecka kvar tills vi börjar flytta.. Det känns längre än vad det egentligen är. Men jag har precis klippt klart gräset och nu ska mamma och Alexandra åka till sop tippen och slänga allt skräp vi har i garaget! Jag själv ska börja packa kläder och sånt jag kan klara mig utan i en vecka ungefär.. alltså kommer jag inte lyckas packa så mycket =P

Igår kväll så träffade jag Becka, sjukt skönt att bara prata med någon man vet man kan prata med vad som heslt med. Vi har iaf bestämt att vi ska ses oftare nu när det är sommarlov, för när det har varit skola så har ju knappt någon av oss haft tid att träffas och bara umgås, men nu jävlar! =D

Edvard har börjat jobba nu så kommer inte se speciellt mycket av han på vecko dagarna. Men det är ju lika bra att jag inte kan vara med honom, för är jag det så får jag ingenting gjort här hemma så som packa och skit.. Men nu har jag heeela dagen på mig.. om jag inte fastnar här vill säga..
Lika bra att fortsätta på en gång!

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0