förhäxad

Ojojoj, det började med en fin varm och härlig dag som plötslig blev en lång och jobbig dag!
Åkte hem efter skolan och åt lite med resten av familjen, sen åkte vi alla till Mariberg, jag köpte två par sommarskor, jag är jätteglad! =D  Har gått i ett par hela dagen sen jag köpte dom och har redan fåt skavsår haha. Men det blir väl bättre sen, ni får se bild på dom imorgon!
Jag tror vi var på marieberg i fleera timmar, provade kläder och åt glass mot slutet, alexandra skulle ha fiskegrejer för hon och emanuel åker och fiskar på lördag med resten av släkten i jönkäping, jag är sugen på att följa med men neej, inget för mig faktiskt, jag bara saknar dom gamla tiderna när vi åkte dit varje vår!
Menmen, efter det åkte vi till Lidl och mamma handlade, och sen hem. Det låter inte som att det kan ha tagit så lång tid men såhär då. Vi åkte hemifrån kl 15,00 och komm hem igen kl,20,00. Vi gjorde egentligen inte mycket alls men ändå tog det sån tid!!
När vi kom hem så klippte jag gräsmattan, fin träning för armarna kände jag haha. Och sen åt vi kvällsmat.
Efter det åkte jag till Mikaelas lägenhet igen, och nu har jag faktiskt med mig förhäxad, WEEI!
Har pratat lite med edvard och så har jag precis duschat. Nu ska jag kolla film. =)

God natt på er då!


Nea och Jag på YEAH festivalen.

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0