det börjar bli tomt

¨Nu har jag och mamma precis packat det mesta i köket, brödkorgen och allting.. det ser så tomt och kalt ut överallt nu! Alla blommor är borta och gardiner och hyllor, och alla skåp förutom ett i köket är tomt också!
Börjar verkligen känna att det är dax att flytta nu, att vi inte kommer att bo här längre. Men just det, att vi inte kommer bo här längre, har jag inte fattat än , hehe.

Förresten, Vickies hundvalp Melvin var  en riktigt söte korv, som en liten go isbjörn!!! Jag vill ha en hundvalp igen jag också, eller att Flisan kunde bli ytte pytte liten igen, fastän hon är grymt söt nu också! =D
Ska hem till syrran nu och plocka hennes ögonbryn.. hon tänkte gå till frissan först och göra det för 80kr, men så sa jag att jag kunde göra det istället så blir det bara halva priset HAHA, inget gör man gratis! hehe.
Ska nog sova hos Edvard idag, imorgon så jobbar han. suck...

Ha en bra kväll BYEE

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0