bad i regnet

Idag väckte mamma mig och Edvard runt 10 för att jag skulle vara barnvakt åt Emanuel för mamma skulle åka och hämta vårat nya köksbord vi har köpt, riktigt fint faktist =D
Jag satt inne och kollade på TV medans Emanuel var rast lös och tjatade om att grannen inte ville bada med honom, så då bestämde jag mig för att ta moppen med honom till Kumlasjön, vi var där i 1-2 timmar och efter ett tag fick han i mig att bada också.. Det är hemskt vilken badkruka jag har blivit!
Träffade Elin, hennes kompis och Teddi där också.
När vi precis hade varit och köpt en glass till Emanuel så började det regna, så vi gick tillbaka för att packa ihop och då började det ännu mer, det verkligen ööste ner. Så vi stog under ett stort träd där det inte regnade så sjukt mycket och klädde på oss, sen åkte vi hem till solen haha. Det har inte regnat någonting här hemma... än!

Ska ut med Flisan nu och sen ska jag träffa Vickie och se hennes hundvalp!
Har precis ätit pannkakstårta också, det är godare än det låter !

♦♦♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0