äntligen sommar

Hemma igen och brun har jag blivit! =D Inte sådär extremt men brun iaf!
Efter att vi hade kört det sista lastet till lägenheten så åkte jag med Emanuel och badade i kumlasjön, och sen efter ett tag så kom Mikaela och Ron också, men Ron är så tråkig så han badade inte. Men jag, Mikaela och Emanuel badade 2 gånger. Vi var där i ungefär 3 ½ timma, huur skönt som helst. Låg och stekte som en fläskfilé alltså! Skönt att sommarvädret äntligen har kommit, får se hur länge det håller sig bara.. Det brukar ju vara en vecka eller så.

Nu ska jag ta någonting att äta för min mage skriker, och lägga mig i soffan ett tag.
HAHA vem ligger i soffan när det är strålande sool ute??? JO jag gör =)

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0