29.06.09

God morgon allihoppa.
Imorse fick Edvard upp vid 7 och igår kväll sa han att om jag vaknar av klockan så måste jag se till att han kommer upp.. Och såklart jag vaknar när det ringer 2 ggr irad och aldrig tar slut, men han vaknade inte. Så jag gav han en spark i arslet så han vakna och sen kastade jag upp honom. Då jag sen fortsatte sova.
Idag skulle jag ha följt med till nåt bad ställe med Becka men det går ju inte eftersom att min mobil är borta , eller inte borta men den är någonstans i lägenheten och jag hittar den inte! FAAN!
Jag antar att du har ringt Becka men förlåt om jag inte svarade! faan, och inte var hon inne på msn heller..

Jaja, jag kom hem vid halv 11, jag kunde inte sova längre det var för varmt.Då fixade jag till frukost och så och snart ska jag och Mikaela gå ner till henne med Flisan och hämta badkläder till Mikaela, sen ska hon,  jag och mamma gå och bada i kumlasjön. Flisan har förresten kommit hem nu, hon kom  med Mikaela igår och oj hon sprang runt som en liten tok alltså. Inte stilla en sekund haha. Och hon ligger typ och gruffar hela tiden, bara hon hör någon gå i trapphuset.. Det kommer nog ta ett tag för henne att vänja sig vid att det kommer vara mycket mer ljud överallt här och folk som pratar.

Ha en fin dag. FAN vad skönt med en sån här sommar!! =D

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0