28.06.09

Vid 12 idag så började vi att packa ihop alla högtalare och sen drog vi hem till mig så att jag kunde hämta badkläder och sen drog vi till skogsbrottet och badade, fastän jag inte tycker om att bada där för att det är så kallt så var jag i längst av oss alla tre! I och för sig så låg jag på en luftmadrass och tryckte. Men jag ville inte doppa huvet för då kanske jag skulle ha fått ännu mer ont i örat och det vill jag inte, inte för att det gör ont just nu men ändå!

Efter typ två timmar så kom mamma, Mikaela och Emanuel till oss från ett annat brott och gjorde oss sälskap ett tag, sen åkte vi alla hem. Jag fick övningsköra idag för en gångs skull, det var jätte länge sen. Och såklart så var Johan och Edvard tvugna att ligga bakom mig hela tiden fastän Johan borde veta hur irriterande det är när någon ligger bakom, som man känner också... Men aja.
Ska snart äta mat, vilket ska bli gott!
Senare ska jag nog ut igen och träffa Edvard, han jobbar ju imorgon... så jag kanske sover där inatt! =D


Det här är då en coca cola kork som edvard bet sönder och gjorde till en pussmun.. som han ville pussa mig med! HAH



PUSS ÄLSKLING


♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0