23.06.09

JIPIIE, hehe idag har jag och Edvard varit tillsammans i 1 år och 7 månader! Gud vad tiden går fort!
Sov hos Edvard idag också och imorse skulle mamma ringa och väcka mig vid halv 10 så jag var hemma till 10. Men så väckte Emelie mig klockan 10 och sa att jag måste gå upp för att dom skulle åka iväg allihoppa, så kollade jag på telefonen och ingen mamma hade ringt.. Så jag åkte hem och när jag kom in så möttes jag av mamma som var nyvaken haha, så alla hade precis vaknat när jag kom!
Vi åt frukost och sen började vi att packa, har kört ett last idag än så länge. Jag och Emanuel tog moppen upp till lägenheten och så stannade vi kvar där och packade upp nästan alla hans leksaker för att få hem tomma flytt kartonger. Och jag skojjar inte! HAN HAR FÖR MYCKET LEKSAKER! =O

Ska köra mer lite senare idag när Alexandra är hemma med bilen igen. Och senare i eftermiddag ska vi nog åka och bada i kumlasjön , mysigt =)


Bild från GOOGLE

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0