22.06.09

Sov hos edvard till idag, och imorse vaknade jag kvart över 1! Gud, att jag kunde sova så länge.
Men det var ju ingen som väckte mig och Edvard åkte till jobbet vid halv 9, så jag låg och sov som en stock!
Åkte iaf hem när jag hade vaknat, åt en snabb frukost och sen började vi att packa ännu mer. Det känns som att det aldrig tar slut med grejor alltså.
Packade ner alla skor förutom ett par var också, trodde inte vi hade så himla mycket skor som det var haha. två stora fulla lådor! Dom flesta är nog mina och Alexandras skulle jag tro hehe.
Har kört två vändor med full bil idag, och har hållit på att packa sen dess också.
Jag och Mikaela skulle ta ut Flisan en halvtimma, men gick fram på torget och mötte Ron som kom med tåget, han ska hjälpa till att bära tunga grejer här på onsdag. Vi stannade vid Maxi och köpte varsin glass och så sen gick vi hem igen =)
Hon fick vara ute 1 timme och 50 min istället för en halvtimme.

Skulle ha följt med Becka på hennes pojkväns fotbolls match vid halv 7 men det hinns inte med nu, det är så himla mycket att packa hela tiden.
Ska iallafall vara med Mikaela, Ron och Edvard ikväll hos Mikaela, kaanske!

Förresten så ursäktar jag mig att jag typ bara skriver ett inlägg om dagen, men har ju inte tid att sitta framför datorn och blogga en massa när vi håller på att flyttar, hoppas ni förstår ? =D

♦♦♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0