20.06.09

=)

Igår blev en riktigt kul kväll faktiskt, men det fick sina konsekvenser...!
Vi åkte ju då till harge, onödigt faktiskt, det började regna när vi var på väg dit och regnade även när vi kom fram, så gick ut och rökte lite, killarna gick ner till stranden och kollade lite. Vi var väl där i kanske 10 min när vi sen åkte vidare, åkte till Hova och sen hem till becka igen =)

Har sovit som en stock inatt. Förutom att jag har vaknat av alla jäkla sms.. min mobil har legat och vibrerat hela natten typ.
Idag har jag och Becka bara legat i sängen, hur skönt som helst ju! Gick också till Beckas mormor och hälsade på, hon har ju världens sötaste hundvalp. Så himla söt och jag hade dragkamp med henne, så sööt!
Efter ett tag så började hon även jaga sin svans, Becka filmade men har inte videon. Hahah höll på att skratta ihjäl mig, hon sprang runt,runt,runt hela tiden och så några kullerbyttor ibland, åååwh så söt.
Vickie har hämtat hennes hundvalp nu också, en blandras mellan golden retreiwer och något mer, kommer inte ihåg vad det var. Måste kolla på den också någon dag ^^

Om en 20 min ska jag ut med våran egen hund, skönt att komma ut lite för sig själv och rensa huvet, det behövs efter idag kan jag säga!!

Men tack för en trevlig kväll Becka och ni andra, får göras om någon gång =)

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0