12.06.09

Fredag - ALEXANDRA HAR TAGIT STUDEEEENTEEEEEN!!!!  =D =D
Mamma väckte mig och Linn vid 8 på morgonen, då gick vi upp, åt frukost och sen var det dags att börja med tårtan, det var 4 st vi skulle göra så det tog typ 2 timmar! Vi slog in alla paket och städade lite grann och fixade allting =)
Sen var det dags att göra oss iordning. De folk som kom var ju pappa, farmor, farfar, moster, en kusin, mormor och morfar, och Helena & Filippa =)
Vid 11 åkte vi till hallsberg för att kolla på utspringet men vi fastnade under ett cykelställ där det fanns tak, det var sånt himla oväder och slutade aldrig att regna, så Pirre och Emanuel fick gå med varsit paraply och hämta Alexandra till oss, det var kul ändå, om man bortser från att det var så himla tråkigt vääder. Efter vi hade firat henne och hängt allting runt hennes hals så skulle jag Linn och Patrik åka med henne i bilen och fira med henne, Det vart inte speciellt mycket med det, det var bilkö överallt och kunde inte ha några fönster öppna eftersom att det regnade..
Efter det så åkte vi hem och då var det dags att äta, äntligen, sen gick jag ut med Flisan i spö regnet, det var lite kul haha.  När jag hade kommit in med henne så kom iaf Edvard hit och fikade med oss. Tårta, bullar, muffins och annat.
Vid 5 tiden så åkte dom flesta hem för dom hade annat att göra, lite tråkigt med så blir det ibland.
Edvard sov här och kvällen slutade fint!!




♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0