01.06.09

idag är det första juni och då är det 21 dagar exakt tills vi ska börja flytta, oj vad jag längtar.
Precis varit och tagit en promenad, fick göra det istället för att spela fotbolll på idrotten, sen gick jag och nea och åt.
Nu sitter vi här i grupprummet igen, ska nog dra på lite UNIONSQUARE i en halvtimme innan vi börjar, så kan jag bli lycklig.

Det är jag faktiskt redan eftersom det är så himla fint väder ute, satt ute i solen ett tag på "promenaden" och bara stekte, höll ju nästan på att brinna upp kändes det som! Jag älskar det här vädret, snälla låt det fortsätta!
Iaf till helgen som kommer, för på fredagen om allt går som det ska så ska edvard och jag köpa massa jordgubbar och sätta oss på en filt någonstans och ha en liten picknick.
Kom ihåg alltid förut när jag var mindre, då när jag hade en kompis hemma så ville jag alltid packa en korg med gottis saker och åka ut på cykeln och hitta ett ställe jag aldrig hade varit på förut och ha picknick där. Jag kunde cykla i 2 timmar om det var så. En gång satt vi till och med på en stor container vid en soptipp där man slängde massa med trä bara, och en gång har vi hamnat under en bro och suttit där, massa goa minnen =)





♦♦♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0