vivi caca titi

Gick och träffade Vickie förut efter att jag hade duschat och gjort mig klar. Vi gick hem till mig så hon fick se lägenheten och så satt vi och bara pratade ett bra tag =) Sen när klockan närmade sig halv 8 så tog vi moppen som jag inte har åkt på på jätte länge och drog till maxi, köpte chips, dipp och cola.  Så åkte vi vidare hem till Vickie och hade en liten filmkväll. Hon hade choklad och chokladbollar hemma, så det vart ju hur fint som helst.
Vi kollade på en film som heter "tretton", vi båda har sett den rätt så många gånger men det skadar ju aldrig att se om en film igen eller hur?

Nu har vi gjort oss iordning lite grann och ska ut och se om det finns något roligt folk att träffa. Ring ifall ni har vägarna runt kumlaby, vi får aldrig för roligt. Och dessutom är det ju roligare ju fler man är!!



VIVI CACA TITI = viviVickie, cacaCarro, titillsammans e vi vickie o carro!
En låt vi kom på för läänge sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0