varmt

Nu har jag och Emanuel kommit tillbaka till mormor och morfar. Tänkte att jag inte skulle hinna duscha men det får jag lov att hinna med nu! Jag har haft mörka jeans, svart linne och svart tjocktröja över, dum som jag är och inte tar på mig något svalare! och att jag har skjutsat Emanuel på mormors tröga cykel i alllaaa uppförsbackar, jag hatar dom där uppförsbackarna tillbaka till mormor, det är liksom bara uppförsbackar heela vägen, men visst är det skönt att cykla ner till söderby med bara nedförsbackar.
Jag ska hoppa in i duschen nu fort när mamma är klar där inne och sen göra mig iordning, på nytt igen =) haha.
Men jag ska inte klaga på värmen nu när den äntligen är här igen!! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0