typiskt!

Nu är jag hemma igen gott folk! Det var mig en lång stund jag var borta, Ungefär 20 min.
Jag cyklade fram mot busstation och var där ungefär 17.37, tänkte att bussen kanske inte hade kommit in än för det var helt tomt på folk, eller så hade jag kommit försent. Så jag ringde honom och då hade han precis hoppat på den senare bussen som gick 17;35 från örebro, ååh det är ju typiskt! Så stog jag där och pratade med honom och så sa jag att vi kunde åka och bada och det ville han så gärna.. En sak som skulle gå bra iaf (trodde jag)
Så sa han helt plötsligt att det går ju inte för att han ska tydligen städa hela källaren med sin pappa idag, det är ju typiskt. Sista dagen vi träffas på över en vecka och så måste han städa källaren! Jag är ju i sthlm till söndag eller måndag och sen i helgen åker han till öland en vecka, så vi kanske ses senare ikväll om han kaanske har tur och slipper städa källaren, hoppas hoppas hoppas!
Då kan vi ju bada ändå så håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0