städning? check!

Nu har vi städat hela lägenheten, våt torkat och dammat och dammsugit överallt. Visst är det jobbigt och tråkigt när man tänker att åååh nu ska vi städa igen, vad suurt. Men när man väl har kommit igång och ser skillnad att det börjar bli rent och finare så blir det lite roligt iaf. Och skönast är det när det är helt klart. Under städningen så lagade mamma mat och så tog vi en liten break för att äta.
Pratade med Edvard för ett tag sen och skulle kolla buss hem åt honom, det gick en buss 1 minut efter att jag kollade, så det var tur och han hann med den precis. Jag lånar Mikaelas cykel nu medans hon tog bilen och träffade Sabbie. Tänkte åka till busstation snart och möta upp Edvard och så ska jag ta med badkläder och säga till han att jag vill åka och bada i säbylund, då blir han glad! Han som alltid klagar på att jag inte brukar vilja bada, men nu är det ju så att solen har titat fram och det var riktigt varmt när jag var ute på balkongen nyss. Så ett bad för att svalka ner lite är ju inte helt fel.
Men se på fan, nu är klockan redan halv och han e framme om 5 minuter så nu får det räcka.

(jag lovar att jag ska ta lite mera bilder, har blivit lite dålig på det!)

Kommentarer
Randy

Åh vad duktigt!

2009-07-08 @ 17:33:41
URL: http://www.randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0