som vanligt!

Jaha nej, nu sitter jag hos Mikaela, ska fixa några låtar.
Skulle träffa Vickie och vara med henne men nu ska hon träffa en kille då.
Skulle kanske hänga med Laura också men hon gör annat.
Som vanligt så blir det inget att gå ut ikväll och ha kul. Får väl sitta här nån timma och lyssna musik och ha tråkigt.
Det blir alltid såhär, man har planerat och jag har fixat mig, men så skiter allting sig... Gaanska tröttsamt faktiskt. Glömde ta kort på outfiten innan jag åkte hemifrån men lägger ut en bild på mig iaf, var ju ett bra tag sen tror jag? =P

Ha en trevlig kväll ni som har nåt kul att göra iaf, kanske händer nåt här också men troligtvis inte!
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0