"semesterdag" i Stockholm.

Får väl börja med att ursäkta mig för att jag inte har varit brauppdatering nu senaste två dagarna, men ahr inte hunnit helt enkelt.

Ialla fall. I lördags så var ju jag, Mamma och Mikaela i Sthlm och vandrade. Vi gick runt på skeppsholmen där vi också fikade och sen gick vi bara runt. Innan vi kom till skeppsholmen så gick vi förbi Grand Hotel, där det stog en massa folk och kollade och väntade på något, så vi stannade vi också och visst stog vi där i ungefär en halvtimme. Sen tillslut kom det 4 limousiner och typ 10 andra svarta merzedes och polis-motorcyklar och polis bilar. Det var syd-koreas president som kom. Inte för att jag visste vem han var men det var ändå coolt att se tycker jag. Jag trodde först att det skulle ha varit Britney spears som kom, skulle vara lite häftigare faktiskt haha.
Vi gjorde faktiskt inget mer speciellt i sthlm, vi gick runt och kollade på allt och ingenting, och vi gjorde allt nästan gratis haha. Jag köpte ett linne för 29kr på Indiska, ett tub linne som e randigt. Och sen på vägen till bilen så gick vi förbi en frisör där det bara kostade 95 att klippa topparna, så mamma och Mikaela passade på att klippa sig, jag satt länge och funderade på om jag också skulle klippa mig och det gjorde jag också tillslut. Han klippte lite volym på håret och så bestämde jag mig efter lång tänkan att klippa lugg också. Det var ännu mer nervöst eftersom att han inte förstog vad jag menade men lugg över hela pannan men som ändå inte skulle vara spikrak. Han var helt bestämt på att det var sne lugg jag ville ha... Men det blev bra ändå. Bilder får ni se sen eftersom att jag glömde min sladd hemma så kan jag inte lägga in några bilder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0