prison break

Nu har jag kommit hem igen. Handlade två saker på Ikea, ett vardagsrums bord och så en tv bänk till mig, så nu slipper jag ha tvn på golvet!
Efter vi hade handlat mat klart så åkte vi och hämtade Mikaela som kom med tåget från trollhättan, och hon följde med oss hem och hjälpte till att bära upp de tunga sakerna. Sen tog hon bilen hem till sig och jag åkte med med Flisan och gick tillbaka med henne hem, det tog fasiken över 30 min.. och till och med Flisan blev seg för att jag var så seg.

Kom iaf tillbaka hem med Flisan ungefär 10 i 10. Perfekt timing för prison break, men som har reklam redan, efter 8 minuter den här gången. Det är sjukt, det är bara prison break som har så mycket reklam!


Kommentarer
Linda - ndaiL

Vi har packat nästan hela dagen, men nu är vi nästan klara! :)

2009-07-27 @ 23:27:54
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0