nu e ja allt dum mot mig själv!

ÅÅÅH jag har så himla tråkigt så det är inte sant, det finns inte ett skit att göra i kumla alltså.
Men jag satt här vid datorn och satte på en gammal spelningslista på Windowa Media Player, ah och så kom Tokio Hotel upp med låten Rette mich... lite återblickar jag fick då sen länge tillbaka..
Jag var så himla kär i Tom Kaulitz så det finns inte, tror det var i början av 7an.
Jag satt framför datorn i timmar och bara kollade på honom, på bilder och på videor, lyssnade på deras musik och så.
Jag har knappt lyssnat på dom alls sen jag var så ledsen att han inte var min liksom. Men så var jag tvungen att kolla på bilder på Tom och på videor på Youtube... Det borde jag inte ha gjort nej.
Men nu ska jag itne kolla mer, blir bara sur på mig själv att han e en sån fin pojke haha.
Jag låter som en riktigt 13-åring som är dö kär i en artist, men det är det väl inget fel med!
Jag tror alla har någon kändis som man är lite extra kär i sådär, men jag känner mig verkligen extrem haha.
Men sååå, nu vet alla, att jag VAR dö kär i Tom Kaulitz från tokio hotel,, för kär..!

JAG MENAR, KOOLLAA BARA!!!!

Bild tagen från GOOGLE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0