nu blire att kolla tv!!

För att gå efter "turordningen" så var det jätte jobbigt att ta ut Flisan. Det var molnigt ute och jag drog på mig jeans och en långärmad tröja eftersom det såg ut att vara svalt ute, men det var det absolut inte, tvärtemot, det var så himla varmt så jag höll på att storkna!
Men hon och jag gick iaf i över en timma, det var ändå skönt att komma ut att röra lite på sig. Har ju inte blivit av att jag har sprungit något nu när vi har flytttat och jag har badat varenda dag =P

Jag tog en lite halv kall dusch när jag kom hem för att svalka av mig lite och sen satte vi igång med städningen.
Mamma tänkte att eftersom hon redan var så himla varm så kan hon leta EN gång till i förådet efter saker som är borta. Och gissa vad hon hittade!!!?!?  TV- dosan och alla sladdar! Så nu har jag ställt in så vi har- 1, 2 ,3 ,4 ,5 ,6, 8, 9, MTV & tv4+. Vad  jag är duktig. Hittade även hålslagaren som vi har letat efter!

Har precis ätit nu också, det blev hajmalsfilé, sommar potatit och spenat. Man blir ju stark av det!!
Snart ska jag ut. Hörs imorgon! Puss på er.

♦♦♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0