music is my drug

Jag har så jäkla tråkigt.. Och inget att göra eller ingen att vara med heller.
Edvard vet jag inte vad fan har gör, Becka är hemma och måste vara hemma med sina kusiner, och Vickie är inte här.
>Hmm vad kan man göra då??
Jag har iaf suttit och lyssnat på musik hela tiden nu. Jag tycker det är lite grymt att viss musik kan beröra en människa.
Och en till sak som är as läskig, att när man EXEMPEL kanske har bråkat med sin pojk/flickvän, så sätter man på någon låt, och den låten man hör, passar precis in på hur det är just det tillfället, hur man mår och tänker.
Det är så det händer ganska ofta för mig, det är knäppt. Musik får mig att tänka till, att lugna mig liksom.
Jag älskar musik. Så fint att lyssna på, jag slipper känna mig speciellt ensam. Och man kan ju alltid sjunga med.
Inte för att det går nu när allihoppa är hemma. Då blir det ju lite pinsamt att sitta här och sjunga högt haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0