jag har tråkigt och är rastlös

Nu är det slut och vad suur jag blir!!! Hans egen morsa liksom, som  är ett rövhål men ändå!!
aja, nog om prison break nu.

Jag har grymt tråkigt. Edvard har inte ringt än och jag har absolut ingenting att göra, vad kan man göra en måndag kväll klockan 11? Nån kan väl ringa mig jag kommer röka ihjäl mig här hemma för att jag är så himla rastlös och inte har något att göra.. Och att jag är sugen på något gott, som godis, chips eller något sånt. MEN det har vi ju såklart inte hemma bara för att jag är sugen på det haha, därför röker jag mer också, för att minska gottis suget på något sätt.

Gör någonting med mig, få mig att skratta. Har typ inte gjort det något idag!

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0