Imorgon sticker vi!

Igår när jag och vickie var ute så fick vi sällskap av några killar, först två små pojkar som kom o snacka med oss och sen några från hallsberg som kände några som även jag och vickie känner... Sen vid halv 1 gick vi tillbaka till Vickie och jag brummade hem på moppen. Mamma vart lite förvånad över att jag kom hem för hon var sten säker på att jag skulle sova borta, det gör jag ju oftast haha.
Inatt så somnade jag vid 5, låg och kollade på tv hur länge som helst och var inte ett dugg trött. Och imorse så väckte mamma mig vid 1, gjorde mig iordning och sen kom Edvard hit och gjorde mig sällskap.
Han åkte precis hem men snart kommer Vickie hit, hon ska lämna av grejjer och sen ska hon till någon kille, ooh =D
Hon ska sova här inatt, eftersom att imorgon bitti åker vi med mamma, Emanuel och några fler till Skara sommarland, ska bli skit kul, har inte varit där på fleera år så jag kommer inte ens ihåg hur det ser ut, men det blir ännu roligare för vickie som aldrig har varit där.
Jag och mamma tänkte först att det skulle vara kul att övernatta där så man har två dagar på sig att göra allting, men så blev det inte. Utan vi åker 8 på morgonen och är där hela dagen, tar med matsäck och sånt =)


Bild från GOOGLE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0