Igår = Skara sommarland

Vickie sov här tills igår, och på morgonen så väckte mamma oss halv 7! Det var tufft, speciellt för mig som knappt sover.
Men vi kom iväg klockan 7, vi åkte och lämnade in Flisan på Hunddagis utanför örebro och sen drog vi iväg, till SKARA SOMMARLAND!
Vi var där när dom öppnade och tänkte att det inte skulle vara lika mycket folk då, men det var fullsmockat redan då nästan.
Vi hade himlans kul där faktiskt. Åkte nya karusellen Tranan, men tyvär bara två gånger för det var så lång kö så orkade liksom inte. Men den var skit läskig, tycker jag, tror jag skrek hela 90 sekunder (så länge som man åkte). Och ni kan lita på att jag var hes i bilen sen. Precis som Flisan var när vi hämtade henne på kvällen vid 9. Hon har skällt så mycket så hon är helt hes, låter skit kul när hon försöker skälla nu haha.
Men iaf, vi åkte hemifrån skara vid 10 i 8, och raka vägen att hämta Flisan. Sen när vi kom hem så skjutsade jag hem Vickie på moppen och sen var vi ute en sväng, blev bjudna på fest men vi gick på en gång haha.
Här är bilder från gårdagen!


Hunddagiset


Emanuel, Vickie och Jag i bilen på väg till skara.


Jag, Vickie, SKaratroll och en colwn? haha, jaaa jag höll mig för att as garva! =D


Tranan


Tranan


En pirat show vi kollade på, dom var verkligen jätte duktiga! Gjorde många jätte bra och fina konster och hopp ner i vattnet.


Emauel sitter och matar super stora fiskar


Mikaela och Vickie


Vickie och Emanuel


Vickie i slänggungorna =D


Haha, den här härliga bilden får avsluta en super bra dag, jag har haft riktigt kul!
Han ser verkligen lycklig ut! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0