igår kväll

Jag skulle ta moppen till Vickie med den startade inte så jag gick istället och hon mötte mig halvvägs. Vi satt hos henne ett tag och sen 10 över 9 så vart vi sugna på godis båda två , så vi lånade MIkaelas cykel och cyklade iväg, först till mig och hämta pengar och sen vidare till maxi, vi kom dit ungefär halv, så snabba var vi! Köpte en varsin godisbit och en varsin energi dricka, och sen satte vi oss på torget och bara snackade skit och åt =)
Efter ett tag så åkte vi ner till kumlasjön och satt på bryggan där och körde massa klapplekar, hade hur kul som helst!
Det var en snubbe där som gick förbi oss och pratade i telefon och han kom tillbaka tre gånger.. han gick runt sjön bara, vi gissade på att han var ungersk!

Efter vi hade suttit där ett bra tag så åkte vi ner mot torget igen, såklart kom farbror blå och vi hoppade av cykeln på en gång! För att här i Kumla, om polisen bara åker runt och inte har något bättre för sig så stoppar dom en för att man skjutsar på cykel och säger att man kan få böter och skit, men det har aldrig hänt mig även fast jag har blivit stoppad för det hur många gånger som helst!
Jaja, vi cyklade till kumlaby igen, lämnade tillbaka cykeln till MIkaela och sen gick vi och åt vinbär, röda. Dom var stora och jättegott var det! Fick höra av mamma när jag kom hem sen att det var nyttigt att äta sånt!
Det var våran kväll igår, och SJÄLVKLART så tänker jag inte på att ta något kort!
så det får bli ett lite gammalt kort


Från en partykväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0