harry potter och halvblods prinsen

Kom på att jag ska äta nu, makaroner och köttbullar, och sen ska jag ner till söderby och sen åker jag direkt till  handen så kommer ju inte hinna skriva nåt mer förrän inatt. Vi 4 ska jag och Mikaela in till handen och träffa hennes kompis Carro, vi ska fika och sånt dära. Sen lite senare tar jag och Mikaela tåget/Tunnelbana (jag har aldrig fattat vad det är för skillnad på det) in till stan där vi ska träffa Ron och hans kompis, därifrån ska vi till Heron City och kolla på bio, Harry Potter premiären, bara för att Mikaela är kär i Harry Potter. Hon har typ alla filmer och alla böcker..
Kom ihåg när jag för länge sen skulle börja läsa Harry Potter och hemligheternas kammare, jag läste fram till typ sidan 7, sen så bläddrade jag lite i boken och såg bara text och ännu mer text, och så tänkte jag att guuud vad jobbigt att läsa allt det här. Så jag läste den sista sidan och det tyckte jag räckte hur bra som helst =)
Jag har ju aldrig varit speciellt inne i böcker!

Men i alla fall, vi kommer hem vid 12 eller 1 inatt och kommer vara så slut då eftersom jag gick upp tidigt idag att jag inte kommer orkar blogga då.
Maten är klar nu vilken sekund som helst så ska äta. Men vi hörs imorgon då och jag ska berätta om filmen var värd att se eller inte..!
Ha en skit bra dag och kväll!!




Lägger upp en rätt gammal bild på mig också, som jag ungefäär ser ut nu med luggen, va tycks??

Fast luggen är lite längre, precis vid ögonen och jaa det är lite irriterande så ska klippa någon millimeter bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0