haha, aaaaah !

hehe. Vi var precis iskogsbrottet och badade med Flisan, och fy fan vad bromsar det var! Jag blev biten på låret och då slog jag till den, nej men då bet han mig på vaden istället, och dom förföljde oss ända till bilen, det var ju hemskt!
Och jag som inte har blivit biten på fleera år, senaste gången jag kommer ihåg var det en skit stor broms som bet mig i nacken, och då vart det till och med ett köttsår för att den åt av mig så mkt!!

Men till saken nu! Jag övningskörde dit och hem och på vägen hem så kom jag till en sväng till en 70-väg, och självklart står en polis-buss där och mäter hastighet och testkörde mopeder/crossar. Jag blev ju självklart huur nervös som helst och ville inte köra ut från 50 vägen, så istället stog jag kvar och lät massa bilar köra förbi haha. Men så började dom kolla på mig istället och då tvingade mamma mig att köra ut. HAHA fy vad nervös jag blev och så började jag av garva istället!
Det var kul nu när man tänker på det men just då var det fan inte kul haha.

♦♦♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0