ha de bra syrran!

Igår kväll så gick jag hem istället för att kolla på film hos Chrisse, dom vet varför ja.
Inatt så väckte Mikaela mig klockan 3 och jag gick upp och sa HEJDÅ till Alexandra! Hon är nog framme i Grekland nu, i Kos.
Hon ska nämligen gå en sån där bartender kurs och vara borta i hela 4 veckor. Jag minns knappt när jag sa hejdå till henne, var så himla trött, men hoppas hon får det skit bra där borta. Hon kom fram 20 över 5, alltså har hon varit framme i 1½  timma nu! 
Idag har vi allihoppa varit på handen, igen, och vi kikade runt lite. Hittade ett par jätte snygga jeans på Gina Tricot, men kan inte köpa dom för jag har ju inga pengar, gud vad det är surt alltså!!
Vi tog också en fika där och sen har jag bara varit hemma här. Har försökt att få Internet att fungera men det vägrade att ge med sig. Men såklart ska det börja funka när Mikaela sätter sig haha. Så det är därför jag inte har kunnat blogga idag om ni undrar.

Snart ska vi äta god mat som mormor har lagat, då är det ju alltid gott. Och till efterrätt blir det min FAVORIT, MORMORS GLASS kallar jag den. Vet inte vad det är i men det är min absolutigaste favorit, jag älskar den och har tjatat hur länge som helst!!! Och nu äntligen har hon gjort den, MUMS, och oj vad jag ska äta =D
Sen ska jag knalla till Jens och Chrisse, och vara med dom idag istället. Kolla på film.
Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0