grattis syrran <3

Idag vaknade jag vid halv 11 då jag klädde på mig fort som tusan och cyklade till maxi och mötte Mikaela, hon fyller 22 år idag. GRATTIIS! =D
Jag hjälpte henne att handla lite och sen gick jag hem med henne cola som hon inte fick plats med i påsen.
När jag kom hem gjorde jag mig iordning och sen åkte vi till Mikaela för att fira henne allihoppa (självklart så glömde jag colan, och självklart var det cola som hon tänkt att jag skulle dricka!)
I present fick hon 2 jättefina vaser och en brödrost (som hon själv hade valt ut). ett till paket får hon när Emanuel kommer hem, han är hos sin pappa nu.  Hon har även fått 2 par skor, skitsnygga gladiator skor och ett duntäcke, dock inte av oss.

HA EN SUPERBRA FÖDELSEDAG SYRRAN!



♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0