djurgården

Hej alla.
Idag vaknade jag kvart över 1, Mikaela fick ju ta morgon promissen med Flisan.
Så jag gick upp då och åt frukost och sen kollade jag på en film som mormor hade spelat in, Sova med fienden hette den och den var faktiskt riktigt bra. Sen blev klockan runt tre och jag gjorde mig iordning fort, sen gick jag och Mikaela in till stan och mötte Ron och hans tvillingbror som sen åkte hem på en gång. Sen tog vi tre djurgårds färjan över till Djurgården och gick runt där. Satte oss och åt på en hambugergrill och sen gick vi runt ännu mer.. Tänkte gå in till Skansen men det kunde vi inte eftersom att man inte gick ha hund med sig, tyvär. Så vi gick runt vid vattnet och sen gick vi och käkade glass, passade fint i magen! =D
Sen tog vi tunnelbanan till T-centralen och däifrån tåget till handen. När vi hoppade av bussen sen så möttes vi av Mamma, Emanuel och Mormor. Emanuel har jag inte sett på 2 veckor, så kul att träffa lillbrorsan igen.
Ska snart ner till Söderby och träffa Jens och Chrisse.
Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0