detta regn!

Har kommit tillbaka till mormor och morfar nu. Knappt så jag hann göra mig iordning innan pappa kom när jag hade duschat klart, men jag hann! Vi åkte först till Ö&B för pappa skulle ha nånting och Mikaela skulle ha läppglans, på Ö&B av alla ställen, jag hade inte ens en aning att det fanns sånt där haha. Har haft för mig att det bara finns saker till uteplatser och trädgårdar där, i och för sig så har jag bara varit där en gång typ =P
Efter det skulle pappa bjuda oss på mat så först åkte vi till vega baren där det var alldeles för mycket folk, då åkte vi vidare till pizza hut, vi satte oss, kollade på menyn och priserna, åkte därifrån, haha! Liksom en pizza för 300 kr ungefär, det är inte värt för en pizza när man kan få en godare vanlig för 70 kanske! Till slut så bestämde vi oss för att äta på en taco bar inne i handen centrum, det var gott. Sen skjutsade pappa oss hit igen då.

Ska snart iväg och träffa Jens och Chrisse, ska typ kolla på film eller något tror jag. Ha en fin kväll i regnet.
Nu är jag seriöst trött på regnet, sommaren var visst över ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0