barnvakt

Ikväll ska jag vara barnvakt åt Emanuel, Vickie och melvin (hennes hundvalp) kom hit också också ska göra oss sällskap.
Mamma är på strömpis, ett ställe i örebro, med nina, och dom ska äta och kolla på någon show ikväll. Så jag kan anta att hon kommer hem runt 1 inatt.

Var på maxi förut och köpte två påsar chips, två stora chokladkakor, 1 stor cola, 1 varsin liten burk dricka var och så en påse bilar, plus popcorn! Vi köpte en film också, som jag har sett men som jag inte trodde Emanuel skulle ha sett. Nämligen happy feet. Han sa när vi kom hem att han har sett den men vi ska se den iaf för att det var länge sen vi såg den och den är sååååå himla söt alltså!

Nu ska jag och Emaneul tillbaka till maxi och köpa en ny gräddfil, (juste vi köpte dipp också!) eftersom den vi köpte först var hur äcklig som helst. Skulle blanda till den och så var det massa stora klumpar i, stenhårda. Vickie trodde det var is men det kändes som något annat hårt och äckligt, tänk inte på det jag tänkte på när jag sa hårt och ..... ja hehe.


Lilla Melvin


Allt snacks vi ska äta !  KOmmer kunna rulla om jag ska nånstans imorgon haha

Kommentarer
sannie

haft en bra dag? :)

2009-07-23 @ 23:01:45
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0