äntligen på plats!

Igår så åkte jag till Edvard ändå. Tänkte att jag ska ju ändå lämna mopen så han kan fixa den under helgen, så ja kunde ju lika gärna stanna hehe. Och att dom skulle städa källaren.. så var det ju inte riktigt! Det enda dom gjorde var att bära upp massa saker som ska kastas och det tog ungefär en kvart, 20 min.
Sen så hittade vi inte på något att göra. Så vid 9 åkte jag hem och packade och sen så åkte jag till maxi och köpte chips och dipp (det var läänge sen jag åt det, jag har varit fast på jordnötsringar!). Sen så blev det så att jag sov hos Edvard.
Imorse skulle han gå up vid 7 som vanligt och jag skulle gå hem då när han gick till bussen vid halv 8. Men vi försov oss och vaknade halv 9 då jag skrek "EDVARD DU HAR FÖRSOVIT DIG, GÅ UPP!!!". och det första han svarar är "Men det är ju ditt fel! Du sa såhär: Edvard, det är dom som säger att du ska göra såhär".
Jag fattade ingenting och kommer inte ihåg att jag sagt något sånt heller så antagligen har jag sagt det i sömnen eller så har han drömt något skumt!

När jag kom hem åt jag frukost och sen tyckte mamma att jag skulle ta morgon promenaden med Flisan, i spöregnet. Och det gjorde jag faktiskt, jag drog på mig regnkläder och gummistövlar och traskade iväg. Gick till Mikaela och så när jag var framme efter 45 min så kom mamma och Alexandra och hämtade upp oss med bilen utanför porten så vi slapp gå ut och bli blöta.
Vi åkte direkt, och jag hann somna i 30 min innan vi stannade i Arboga på en restauran och tog fika. Sen vidare till hanige och då in på Maxi och handla det sista Alexandra ska ha med imorgon.
Sen vart det krångel vid kassan att någon rabatt på något inte hade gått in så vi fick stå där ett tag när dom fixade till det. Sen körde JAG till mormor och morfar, och det gick hur bra som helst förutom att en idiot trängde sig förbi mig i rondellen!
Vi har precis ätit och snart ska jag, Mikaela och Alexandra träffa pappa som ringer snart när han har slutat jobba. Senare jag ska jag träffa Chrisse och Jens =D
Nu måste jag gå in och duscha så jag hinner innan pappa ringer.

(jag fick internet att funka på mormors dator, jag har magiska fingrar ni vet hehe. så jag hör av mig senare!)

Kommentarer
Viktoria ♥

sV: hih, thanx! =)

2009-07-09 @ 18:19:55
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0