åka hem eller stanna kvar??

Vaknade vid 12 idag, skönt att sova ut faktiskt. Så jag har duschat och ska nog ut med Flisan om ett tag.
Vi skulle egentligen fira kusin Jessie idag och sen åka hem men nu kommer hon hem så sent så Mikaela ska vara kvar här och mamma ska åka hem till Emanuel som kommer idag och sen komma tillbaka på torsdag eller tidigare.. Så jag funderar på om jag ska åka hem och sen åka tillbaka hit eller stanna kvar på direkten så slipper jag sitta i bilen hem sen igen.. Jag ahar svårt att bestäma mig!!!

Men klockan 3 iaf så ska jag, mormor, morfar och Mikaela ner till moster Lena och äta lunch. och sen jordgubbar till efterrätt. MMMH vad gott va!? =D
Nu ska jag göra mig iordning faktiskt så vi hörs nog senare om jag har tid att sitta vid datorn! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0