23.07.09

Idag vaknade jag av att min mobil låg och vibrerade, att jag kan vakna av något sånt?!
Det var iaf mamma som försökte ringa och väcka mig, synd det för jag hade en as fin dröm som jag knappt kommer ihåg men ändå!
Jag gick och åt frukost och sen gjorde mig iordning och så. Har nnu typ nääästan damsugit hela lägenheten, men jag stannade när jag kom hit till datorn för att skriva lite.
Lena, mammas kompis är här, dom sitter på balkongen, dricker kaffe och snackar skit.
Jag ska dammsuga klart och sen skura och sen ska jag och mamma, och antagligen Emanuel upp till kvarntorp(soptippen) och slänga sopor, det behövs så att vi får bort allting som står i hallen och bara skräpar liksom!
Vi skulle kanske till en skog i hällabrottet med Flisan med oss och plocka blåbär, dom är tydligen jättegoda och mogna nu. Vi får se hur det blir med det.

Idag är det 23 juli, 1 år och 8 månader har jag och Edvard varit tillsammans nu... Vad ska jag säga om det.
Det har varit roliga och tråkiga stunder för både han och mig genom allting. Hur är det nu då?
Det kan jag inte själv svara på för jag vet inte riktigt hur det ligger till...

Men Grattis till oss Edvard, 1 år och 8 månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0