15.08

Nu har jag suttit här allt för länge känner jag, har suttit här och kikat runt och läst hur många bloggar som helst sen i förmiddags! Men man fastnar ju vid alla bra och roliga bloggar!
Nu ska jag gå ut med lille Flisan på promenad. Har suttit och funderat ett tag på vart jag ska gå för att slippa fiskmåsarna. Det värsta är att nu har deras ungar börjat flyga och alla flyger inne på gården här och skriiker som om dom har jävligt ont i magen, och jävligt irriterande är dom också, att dom aldrig är tysta och typ sover!!
Flisan har börjat löpa nu, det är därför hon har betett sig så himla konstigt när man har varit ute med henne, hon lyssnar inte och går åt ena hållet när jag går åt andra och ut på vägen försöker hon med.
Gäller att bara ha kort koppel och se upp för vad hon får för sig!

Skriver mer sen. pusspuss.

Kommentarer
emma

så lite så <3

2009-07-08 @ 15:16:38
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
malin

det var så lite så :)

2009-07-08 @ 15:49:34
URL: http://majok.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0