14.07.09

hej på er.
Imorse gick jag upp vid 10, tog ut Flisan halv 11 till 10 över 11. Det var jobbigt att gå eftersom att jag är så himla trött och så hann jag inte äta frukost heller. Men frukost åt jag när jag kom in med Flisan iaf, först macka och mjölk och sen blev det lite efterrätt, mormors glass! =D
Jag har precis dammsugit hela huset och Mikaela går och moppar nu. Tufft att städa ibland, men var tvungen för mormor och morfar skulle tydligen få besök imorgon.
Idag regnar det igen. Imorse när jag var ute så var det jätte varmt och skönt, men nu har det börjat regna.. Igen!
När ska sommaren komma tillbaka på riktigt egentligen?!

Idag ska jag nog göra nångting, inget speciellt men.. nej ärligt så har jag inte bestämt mig än. Funderar på att gå och lägga mig ett tag och bara sova sova sova, gud vad skönt det skulle vara alltså!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0