1.07.09

Idag är det första juli, alltså har nästan en månad gått av sommarlovet redan, vad hemskt!
Jag vaknade imorse runt 6 av att Edvard ringde mig... fan vad sur jag blev! Jag kommer knappt ihåg vad jag sa till honom för jag typ halvsov medan jag pratade, hoppas han inte tog allt för illa upp liksom, men vem är han att ringa klockan SEX på morgonen, bara för att han ska upp och jobba =P
Jag somnade iaf om direkt och sen ringde mamma och väckte mig halv 10, det hade jag faktiskt bett henne om igår kväll så, men ändå somnade jag om och vaknade vid 10 igen.
Nu är Becka på väg att cykla ner till Kumla, vi ska bada i kumlasjön idag, och vi har massor att prata om <3.
Hon är antagligen där snart så jag ska fixa det sista här hemma och sen dra mig iväg jag också.

Idag är det inte lika soligt som alla andra dagar, det är tvärtemot, jätte mycket moln, hoppas det inte blir regn bara!
Ha en bra dag så hörs vi sen!

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0