04.07.09

Hejhej. Idag vaknade jag runt 12 nån gång. Och igår natt somnade jag så fort att jag inte ens hade släckt sänglampan!?
Men igår kväll vid 8 så var iallafall jag och mamma iväg och köte snacks och hyrde film, hon gick in på videobutiken och jag satt utanför med Flisan, jag ville inte följa med in där pga vissa saker..
Men vi hyrde iaf Changelin (vet inte hur det stavas riktigt) och den var verkligen bra! Den var baserad på en sann historia och Angelina Jolie hade huvudrollen, ett super bra tips till er som tycker om sanna historier! SE DEN.

Edvard skulle komma hit igår senast halv 11 bestämde vi så det inte skulle bli försent. Gissa om han kom? Neej det gjorde han inte.
Jag ringde han vid 11 och då sa han "ooojj. Men jag har inte kollat på klockan". Så jag sa att vi ses väl imorn (idag) istället. Så får se om jag träffar han idag.

Idag är det molnigt och svalare ute, det är hur skönt som helst, att kunna sitta på balkongen utan att svettas ihjäl och inte kunna andas för det är så himla kvavt! Vi börjar förresten få bra ordning här i lägenheten nu. Saker faller på plats allt mer och nu känns det liite mer som att vi bor här men fortfarande itne helt och hållet. Jag har fortfarande en känsla av att vi inte är i Kumla, utan hyr den här lägenheten fast vi har tagit med ALLA våra saker, och att vi snart ska flytta "tillbaka hem" igen. Råkade säga så igår när jag och mamma satt ute och pratade.
*Mamma - jaa, vi lyckades ändå tvätta 8 maskiner tvätt ändå, på bara 4 timmar.
Jag - jaa det är bra, och det gick fortare än jag trodde!
Jag - Och så här mycket kan vi ju inte tvätta hemma, det blir ju fördyrt!!
Mamma - Carro, vi ÄR hemma.

hahah, så kan det bli =P

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0