03.07.09

Igår kväll var det meningen att jag, mamma och Alexandraskulle ha film kväll. Vi gjorde popcorn och valde en bra film. Efter ungefär en 20 min så ringer Mikaela och säger att jag ska komma ut till henne, Glenn, Krull och Laura. Och det lät egentligen mycket bättre än att sitta inne som jag hade gjort heela dagen, förutom när jag var ute med Flisan..
Vi satt på kullen vid Kumlasjön och bara snackade, det var tre polisbilar som körde runt när nere, varför kan man ju undra, på en torsdags kväll, vad tror dom ska hända då?

Sov hos Mikaela sen och imorse väckte hon mig klockan halv 9 typ, då skulle vi cykla iväg till tåget (eler hon skulle cykla och jag sitta på), för att hon ska till sthlm och träffa sin biologiska pappa för första gången, LYCKA TILL NU!  Hoppas det går bra för henne.
Jag åkte hem efter jag hade sagt hejdå och åt lite frukost och kollade på MTV ett tag, sen gick vi ner till tvättstugan, och jag tvättade faktiskt en hel maskin själv, första gången och jag är duktigt påt =)
Mamma och Alexandra är där nere nu och ska torka allt, hur man nu gör det. Själv ska jag börja städa lägenheten, igen!

Ha en så bra dag, hoppas att fina vädret håller sig!

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0